Untuk Bib...

Assalamualaikum, Bib...

Kenapa Bib delete blog? Ha?

Hehe, sengaja aku mulakan entri untuk  hang dengan pertanyaan itu. Memang itu tujuan kami tulis entri ni pun. Kami nak hang tahu yang  kami sangat tidak suka dan puas hati apabila  hang delete blog semalam. Tak puas hati sangat sebab dekat mana pula kami nak baca tulisan hang nanti. Ish.

*muka masam*

Bib, nanti hang akan rasa nak menulis. Percayalah! Tak patutlah hang tutup blog. Kami akan rindukan tulisan, kata-kata lontaran seorang Bib...

*senyum sedikit*

Bib, nanti kamu buka ye semula blog tu... Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......... Saya akan rasa nak baca tulisan kamu. Nak lihat apa yang kamu tulis. Kamu boleh menhulis dengan baik dan punya makna.

Kenapa kamu padam blog?

*marah*

haha, bib... inti entri ni nak suruh kamu buka semula blog kamu..... Tak kisahlah update jarang-jarang... Jangan padam blog tu... Winduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

Nak baca...........................................

Hambik kau, bib.. Jamilah dah tulis entri untuk Bib buka semula blog.. Jangan lupa ye....

Nota Kecil Hujung Entri: Musafir sudah hentikan permusafirannya??? Janganlah,... Terus bermusafir.

Comments

Anonymous said…
Alahai jamilah
kamu buat sy serba serbi salah tak kena
-ayat tunggang terbalik-
hm..

insyAAllah satu masa akan kembali.. hehe

BILA?

belum pasti

-wassalam-
Jamilah said…
Hihi.. cepatnya ada orang tu respon...

Tak derla.. Kami saja je..

haha..

Jangan marah..

Saya doakan musafir cepat kembali bermusafir.

Amin.

jamilah yang rindu bib kembali menulis.. =)
Anonymous said…
Aywah..

mana ada marah

xpa la, cek baca tulisan jamilah dah cukup dah..

=)

-sMile AlwayZ-
Anonymous said…
Tak cukup la dengan baca tulisan jamilah tanpa tengok Musafir punya coretan. huhu.. Nanti gian nak baca nak cari mana.

kwang3x...

=)

~SmiLe~

:Jamilah~

Popular posts from this blog

Aku, Dia, Beliau dan Soalan-soalan

Jom Belajar Nusus

Cerpen: Kembali Bertaut