Redha.

Ketika hati dihurung walang,
aku suka sangat dengar lagu "redha" oleh in-team.
Hari ini aku layan lagu kehidupan sama...
Rasa tenteram juga bila dengar lagu tu..

..setelah kabus berlalu,
pasti cerah kembali... [kehidupan:in team]

Ya, memang tepat sekali....

Lirik lagu redha ni memang aku tak jemu dengar. Dulu lagu inilah aku letak kat blog,
tapi macam mengganggu, aku dah buang.

Malam ni, aku merapu tulis apa yang nak tulis.\
Duduk depan laptop tanpa tahu apa nak buat.
Tak sabar nak balik UIA untuk ke finance.

Ah, kena minta duit dengan kakak.

=(

apa berlaku ni pengajaran buat diri,
Beringat sebelum kena,
Simpan sebelum habis.

kamu,
kalau sedar pensel dah tumpul,
cepatlah asah!

malam/6.12.2010/bumi hijau

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia, Beliau dan Soalan-soalan

Jom Belajar Nusus

Cerpen: Kembali Bertaut