BLING! BLING 5

Macamana ek nak konsisten membaca. Aku sejak sekolah rendah suka gunakan duit untuk beli buku, tapin sangat susah nak baca. Kalau novel aku boleh baca. Tapi kalau buku ilmiah atau sedikit berat aku sedikit payah.. Baca sikit, pastu benti, tak reti nak sambung dah..

Jeles tengok orang banyak ilmu. Suka dengar ilmu. suka pi majlis ilmu. Aku ni? seminggu kali pun payah.. Aku memilih kan?? Udahlah malas, suka pulak tidor je dalam bilik..

Bib, maaf ye, semalam.. Ada krisis dalaman, tu yang malas tu.. semalam dua kali kami mungkir janji dengan ang. Udahlah kerja tu tak siap lagi.. sangat-sangat minta maaf dengan khilaf. huh! senang sangat nak ucap maaf.

Semalam aku memang lena memanjang, jadi satu kerja tak buat.Tapi blog sempat update lagi. Heh.. =)

Entahlah, selalu aku selalu update nanti datang le rasa cemuih.. aku benti jap sebelum sambung lagi. Yang penting aku tulis apa yang aku nak tulis je.. Aku tak harap orang baca, sebab kadang aku tak faham apa yang aku tulis, asal aku menulis-menulis dan menconteng di sini..

Aku jadi macam lepaskan beban diri sendiri. Aku jadi bahagia menulis.. Aku suka jugak blogwalking, tapi jarang nak komen... entah! suka jadi anon kot.. heh..

orang kata jadi budak BAR ni sibuk. Tapi aku lari dari kesibukan itu walaupun aku tahu aku tetap akan sibuk.. Hari tu akak kelas adab islami kata belajar literature kena banyak fikir sebab nak faham satu-satu benda baru kita belajar. TAk macam linguistik yang belajar benda sama.. Huh! Aku nak ambil adab sebab aku nak tahu sastera arab.. Aku tak boleh nak terima prosedur2 dalam nahw, sorf.. huh!!! Kalaulah boleh aku tak ambil subjek tu ganti dengan subjek adab, aku rela


Berangan pulak aku ni.. Benda tu kan tetap kena harungi...

Aku tak tahu tahun bila akan habis. Mungkin sama dengan diorang mungkin aku grad lambat, mungkin tak sempat grad.. haha..

titik.

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia, Beliau dan Soalan-soalan

Jom Belajar Nusus

Cerpen: Kembali Bertaut