26 August 2010

ISTIMEWA: TERIMA KASIH ATAS INGATAN KALIAN>>>

Buat yang menghantar mesej di Facebook, sms, dan menghantar pesanan di blog ini, terima kasih saya ucapkan.. Semoga Allah merahmati kalian dengan doa-doa yang disampaikan. Jua semoga doa itu termakbuk untuk diri kalian juga.. Dimurahkan rezeki, dilanjutkan usia dalam iman, Islam dan teguh pada jalan yang Satu.. 

Hari lahir yang manis dengan pertemuan berulang dengan Marziah.. Allah , Engkau Maha Mengetahui.. =)





Terima kasih buat semua yang ingat.. Terharu sangat-sangat.. Sesungguhnya hadiah yang paling berharga ialah persahabatan kita. Semoga Allah redha. =)




Hadiah yang bernilai seumur usia. Terima kasih Ainul dengan pemberian yang manis.. =) Ainul memang cool!




Tersenyum aku melihat kekreatifan Ainul Salasiah ini.. Dilekatkan ucapan-ucapan yang membuatkan aku senyum sendiri. =)




Malam yang manis: Ramadhan, malam Jumaat, sebelum hujan, terima kasih kak husni, Habibah dan Rokiah menanti 12 tengah malam dan menyediakan tiramisu yang sedap itu.. =)









Buku biru dan hijau untuk diri sendiri. Beg daripada Rokiah.. Oppss... aku terdengar perbualannya petang itu tetapi bersikap selamba.. haha.. T-shirt oren daripada Habibah.. =) Terima kasih kalian.




Jumaat itu kami ke Masji Jamek dan Kak Husni menghadiahkan aku ini.. =) Syukran ya Ukhti.. Smeoga rantaian ini kekal dan ukhti mendapat sahamnya.. =)





24-8-2010: Aku sengaja memeriksa kotak surat di Mahalah. Oh.. ada surat untuk Jamilah.. Kejutan yang manis daripada Mastura.. Tersenyum aku hingga ke telinga.. =) Terharu sangat-sangat dengan ingatan dia. Patutlah meminta alamat mahalah aku, ada surat pada hari lahir rupanya.. =)





Isi dalam yang aku sangat suka sampai terasa lenguh urat senyum.. hehe.



kkIni pemberian istimewa Kak Ema: Roomate aku dahulu.. Aku suka.. Cantik dan berwarna biru.. 









2 comments:

Ainul Salasiah Shafian said...

Jamilah sangat bercerita..=)...

sukeeee....

Jamilah said...

Ainul,

haha.. nak cerita juga semuanya.. =)

huhuhu...