06 July 2010

BARA CINTA CANBERRA DAH DI TANGAN

Diari, 
semalam aku pergi jalan-jalan dengan kakak di Kulim, terpaut dengan sebuah novel terbaru Ilham Hamdani..
Sekarang aku nak baca karya Ilham Hamdani pulak... cerita di Austarlia..
Tajuknya Bara Cinta Canberra..

Hm.. 
banyak tengok tajuk buku-buku baru,
Sentuh,
Belek,
Akhirnya buku ini yang dibeli..

Kononnya nak jimat bajet..

Ok, nanti aku update citernya macamana...

2 comments:

Cik Cumi said...

Sangatlah tak aci..Jamilah asyik ada buku baru je..huhu

jamilah said...

Cik Cumi,

Baca buku tu, pastu ada part yang kena atas hidung..

"BUkan tengok jumlah buku yang dibaca tapi bagaimana kita berubah dengan apa yang telah kita baca.. " :)

Peh, terasa macam makan cabai sekilao.