Terus

Puduraya yang sudah cantik.
alhamdulillah, 20 Julai 2011 aku akan bergerak meninggalkan Taman Ilmu dan Budi dengan meninggalkan seribu tiga rasa. semester depan tentunya bermula kisah baru dan diari baru akan dibuka. Tinggalkan kisah lama dalam lipatan diari yang tersimpan dalam kotak dan ingatan.

Bilang-bilang-bilang sudah hampir tiba Ramadhan. Berapa ramai yang tidak sempat menyambut Ramadhan. Aku, jangan jadi manusia yang hanya tahu menyesal.

semester tiga sudah beberapa minggu berakhir dan alhamdulillah, dapat juga bekerja walaupun hanya enam hari dan selama dua minggu aku 'berkampung' di Nusaibah. Setiap hari memanjat 'tangga Batu Caves' (tangga mahallah Nusaibah) dan beberapa hari melihat matahari terbenam dan bulan terang. Kembali ke rumah, tentunya tidak sabar mendegar cerita tiga 'anak' di rumah.. :)

Akhirnya, terima kasih buat tuan bilik tempat aku menginap. Humaira Ismail. Banyak yang Maira beri, segan saya dengan kamu. Syukran jazilan. Semoga Allah balas dengan berlipat ganda dan beri Keredhaan selama hayatmu.. Amin.

Titik..

Minggu ini akan ke majlis akad nikah kawan,  Insya Allah.
Bermalam di rumah Ainul sekali lagi di Butterworth...
Mahu jumpa Mastura?

Insya Allah

Comments

Popular posts from this blog

Aku, Dia, Beliau dan Soalan-soalan

Jom Belajar Nusus

Cerpen: Kembali Bertaut