17 September 2010

...Tidak Dapat Menulis...

Beberapa kali menulis entri baru namun tidak dipanjangkan lagi. Memang hari ini rasa tak dapat nak menulis walau hanya satu entri. Pagi tadi semangat bercerita tentang versus. Hanya itu, kemudian aku sudah hilang kata.

Haha, kalau betul aku nak tukar universiti macam best. Tapi aku masih sayangkan universiti ini.. Masjidnya, ITD, library... kelas.. mahallah.. selesa bagi aku. Aku dapat teruskan belajar di sini sudah satu rahmat yang besar bagi aku. Selalu, perang perasaan itu selalu bertarung dalam diri. Memilih yang terbaik untuk diri namun tidak punya daya untuk meneruskan. Aku sering tertanya-tanya, adakah aku akan graduasi sebagai pelajar bahasa Arab???

Mungkin ya, mungkin tidak...

Ada beberapa kemungkinan yang bermain dalam fikiran namun aku tidak dapat cerita... Haha.. Sengaja aku buka sedikit jendela kata, namun tidak mahu teruskan...

Kita tak tahu kan esok lusa bagaimana????

Tentang novel juga aku mula tak sentuh... Sedikit demi sedikit aku kikis semangat yang ada dalam diri. Aku hidupkan kehidupan lama... Buang tebiat? Tidak... Aku adalah aku..

Titik.
Nota Kecil Hujung Entri: Aku kalah bermain dengan perasaan sendiri. Maaf aku suka menulis luahan rasa di sini. Aku sudah tidak punya diari!

No comments: