11 September 2010

Aku mahu terus menulis

aku tahu yang aku tak patut delete semua entri dalam jamilahnorddin.blogspot.com tu.. Tapi tak tahulah aku rasa macam puas pulak bila tengok blog tu dah kosong dan aku akan penuhkan semula dengan entri baru. Mungkin itu satu transformasi aku untuk berusaha menulis dengan lebih konsisten. memang aku tiada halangan untuk update blog setiap hari.. Insya allah.. kalau mahu kan semuanya jadi..

Aku nak usaha tulis dengan baik. Menulis menggunakan indera yang Allah berikan pada aku. Menulis untuk diri sendiri. Menulis supaya diri nampak apa yang perlu aku lakukan.

Ya, aku macam di awangan kalau aku hanya cakap tanpa lakukan apa-apa.

Sirius..

Hm..

Titik

Henti membebel sekejap.

No comments: