29 August 2010

PERKEMBANGAN TEKAD: Bergerak Satu Tapak

Alhamdulillah... Pagi Ahad yang nyaman 19 Ramadhan aku mendapat maklum balas tentang manuskrip yang sedang aku hasilkan. Kata Ustaz Editor, beliau sudah emelkan pada aku, 24 Jun yang lalu maklum balasnya.. Mungkin aku yang terlepas pandang... Semalam aku menghantar e-mel setelah tiga bulan berlalu dan mendapat balasannya pagi ini.

Alhamdulillah..

Bagi yang belum mengetahui, sebenarnya, aku dalam proses melahirkan anak sulung aku. Hampir setahun menghamilinya, namun sampai sekarang belum matang. Insya Allah "TEKAD" akan menjadi anak sulung aku dalam penulisan novel.. Doakan aku. =) Secara kasar, manuskrip itu sudah siap sepenuhnya namun aku sebagai seorang yang baru pertama kali menghasilkann manuskrip memerlukan editing dan pembaikan sebelum mendapat hasilnya. Aku sangat menghargai jika ada yang sudi menjadi pengkritik untuk novel ini kerana aku tidak dapat menilai karya sendiri dan sangat mentah dalam bidang ini.

Doakan agar perjalanan manuskrip ini dapat direntas dan impian aku untuk melihat novel ini tercapai..

Perjalanannya untuk sampai penamat masih panjang.. Banyak tangga yang perlu didaki. Terima kasih buat yang mendoakan dalam diam.. Terus menembak doa agar novel ini dapat diterbitkan sekurang-kurangnya tahun depan. Insya Allah..

2011, Insya Allah..

=)

No comments: