23 July 2010

Ceriti Hari Ini

masa: 2252-2259
tempat: ITD IIUM
jamilahcakapsikit: catatan simple mimple...

Hari ini tanpa dirancang sampai juga ke Masjid Jamek...
Macam biasa ada pangalaman berharga..
Cuma tak mahu bicara banyak-banyak...

Hanya..
Pertama kali aku tengok orang bersembahyang dengan ramai di Masjid India yang melimpah ke jalan dan kedai berhampiran.. Subhanallah... Memang sangat malu jika ada yang tidak solat dna hanya melepak tepi jalan.

Aku berjaya menggunakan lebih kurang sepuluh ringgit untuk shopping kali ini...
 Lain kali kena bawa duit sikit. nak beli barang fikir 20 kali dulu...
itu aje..
Mata sudah mahu terpejam ni... 
Buat Kak Husni dan Rokiah, maafkan aku jika masam sangat.. Biasalah Jamilah yang kedekut dengan senyuman..
Aku kan malas nak masuk kedai baju bagai gitu.. Tapi enjoy je hari ini.. 

Apa pun terima kasih bersama aku hari ini...
Aku tak penat...









Maafkan aku...
Kalian................................................... =)











Maafkan aku berwajah masam,
Maafkan aku kurang senyum,
Maafkan aku diam kaku....
















Aku manusia kerdil cuma...


2 comments:

Anonymous said...

salam jamilah... syukran jazilan sbb jamilah sgup bersama-sama turun utk baju....

Jamilah said...

Wassalam, sahabatku...

La syukran 'ala wajibi...

Jamilah tidak buat apa pun, hanya ikut....................